Tralee-Ennistymon - Reisverslag uit Ennistimon, Ierland van Anne & Bram Tervoort - WaarBenJij.nu Tralee-Ennistymon - Reisverslag uit Ennistimon, Ierland van Anne & Bram Tervoort - WaarBenJij.nu

Tralee-Ennistymon

Blijf op de hoogte en volg Anne & Bram

12 September 2012 | Ierland, Ennistimon

Het is alweer even een tijdje terug dat we voor het laatst van ons hebben laten horen. Alle details terughalen van een week geleden is lastig, maar we willen jullie toch graag vertellen en laten zien wat we gedaan hebben. De laatste nacht in Tralee hadden we in een eenvoudige, maar goede b&b. Van daaruit vertrokken we naar Ennistymon waar we in 2 nachten in een, al in NL geboekt hotel zouden overnachten. Het hotel was erg mooi, maar veel groter en sjieker dan we verwacht hadden. Naast het hotel stroomde een rivier waar een aantal watervallen in zaten. Vanuit de bar van het hotel had je ontzettend mooi zicht op deze rivier. Bij het hotel zat een Spa; waar we de volgende lekker van hebben genoten. Heerlijk gezwommen in het zwembad (foto's van in het hotel/spa zijn gedownload vd website), gebubbeld in de jacuzzi en 's middags heel romantisch een 'bath ritual' gehad met z'n tweetjes. Heerlijk! In een soort van klein badkamertje, stond een enorm groot, koperen bad op pootjes wat behoorlijk vol zat met lekker warm water met kruiden. Her en der in de ruimte stonden er brandende kaarsen en in de hoek, achter het bad stond een emmer met een fles Prosecco erin. Nu zijn wij niet echt liefhebber van champagne en wijn. Als het niet bij het arrangement ingezeten had, hadden we het ook vast niet gehad, maar het smaakte eigenlijk best goed (misschien kwam dat ook wel een beetje door het moment; alles met elkaar was het gewoon best romantisch). Het bad zat zo vol, dat toen Bram er als 2e bij in stapte, er eerst een heleboel water uitstroomde. Na 3 kwartier heerlijk ontspannen in het bad te hebben gelegen (het bad was zo groot dat we er ook echt met ons tweetjes in konden liggen!), moesten we er helaas weer uit. Wel mochten we nog lekker even in de relaxruimte gaan zitten/liggen. We hadden hier mooi zit op de rivier die langs het hotel stroomde. We hebben hier nog een tijdje gelegen, nagenoten van het bad, genoten van het uitzicht en nog een glaasje Prosecco gedronken. Daarna zijn we ons gaan aankleden en weer naar onze hotelkamer gegaan. Dit 'bath ritual' was echt heerlijk; we hebben er echt van genoten!